RASK, PRESIS SERVICE
KVALITET, PÅLITELIGHET
Kundesenter
Kundesenter

Betaling:

 

Hos kvalitetvvs.no kan du betale med bankkort eller faktura . Vi aksepterer både visa og mastercard.

Vi samarbeider med Bambora. Dersom velger du Bambora chekout system i kassa, så sendes du videre til en sikker side der du kan velge bankkort, faktura eller vipps betaling.

Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Kvalitetvvs reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes eller produksjon begyntes.

Hvis du bestiller en vare på forhånd, sender vi den så fort som mulig etter at den har blitt laget. Leveransetid er ca (...) uker og varene blir levert på nærmeste postkontor eller på døra.

 

Vilkår for levering:

Merverdiavgiften (mva) er alltid inkludert i den oppgitte prisen i vår nettbutikk.
Vi leverer alle varene i samarbeid med (................)

Dine bestilte varer kan oftest sendes omgående fra vårt lager etter du har gjort bestillingen.

I tilfelle fårhåndsbestilte varer, bestilleR vi etter, som betalingen ble registrert. Leveransetid er ca (...) uker og varene blir levert på nærmeste postkontor eller på døra.

Varene som er på lager blir levert i 2-4 virkedager.

Vi gjør alt mulig for å holde leveringstiden og for at du får dine varer fortest mulig.

Sende varene med (.....) har alltid en fraktkostnad på (...).-

Hjemlevering har alltid en fraktkostnad på (....).-


Pakken bevares på postkontor/post-i-butikk i 14 dager før den blir returnert.

 Leveringsstatus:

Ordrebekreftelse sendes via e-post etter at vi har mottatt din bestilling. Hvis varen ikke er på lager, skal vi ta kontakt med deg på e-post (eller telefon) med informasjon om leveringsdato.


 Forsinket levering:

Dersom det er forskinkelse i leveransen, skal vi informere deg på e-post, og du har rett til å avbestille varene. Beløpet blir refundert senest om 14 dager. Avbestilling av varene må skje skriftlig på e-post.

Varen sendes med (...) eller via (...) og du får beskjed via sms, e-post eller brev når pakken ankommer på utleveringsstedet og er klar for henting. 

 Transportskade:

I tilfelle du oppdager noe skade på produkten, må du ta kontakt med oss so fort som mulig slik at vi kan behandle saken. Det er følgelig viktig at du sjekker produkten nøye rett etter at du har mottatt den. De skadede produktene må ikke brukes, og emballasjen må beholdes for videre kontroll.

Om du oppdager en transportskade, må du ta kontakt med oss på e-post:
(.........)

 

 

Leveringsmetode:

Servicepakke

Servicepakke betyr at vi sender dine varer via (.....) eller (.....) til ditt nærmeste postkontor eller post-i-butikken.
Når pakken har ankommet på utlevringsstedet, får du en SMS om at din pakke kan hentes. 
Har du ikke oppgitt mobilnummeret, får du i stedet et brev som inkluderer et referansenummer og informasjon om hvor og når pakken kan hentes.

Hjemlevering

Om du ønsker dine varer levert på døra, må du velge hjemlevering.
Vi sender din bestilling til(......) eller (.....)som tar kontakt med deg for å avtale en tid for hjemlevering.

 

Angrerett og Garanti

Angrerett:

Våre kunder har alltid 14 dagers angrerett i følge Angrerettloven.
Dette betyr følgelig at om du handler på internett, har du mulighet til å avstå fra bestillingen innen 14 dager.
Agrefristen gjelder fra den dagen du mottar varen.

Hvis du ønsker å benytte angreretten, må varen returneres i ubrukt tilstand og med original emballasje. Du blir refundert senest 14 dager etter at vi har mottatt varen.
 

For å benytte angreretten trenger du å sende en skriftlig melding til oss før angrefristen utløper. Du kan informere oss på folgende addresser:

(Bedrifts detaljer)

.......

......

.....


 

Garanti :

Det er 6 måneders garanti på våre varer som kun dekker fabrikasjonsfeil. I tilfelle fabrikasjonsfeil bytter vi produktene. For kontaktinformasjon sjekk vennligst addressene ved angrerett.